- Katılım
- 10 Ocak 2017
- Mesajlar
- 474
- Reaksiyon puanı
- 342
- Puanları
- 115
- Yaş
- 53
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
iyileri Doğuranda bir Ana Kötüleri Doğuranda Bir Ana - iyileri Doğurtanda bir Baba Kö... ve o zaman Hz Adem
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
(Kar©glanin 12 Eylül 2017 Vaazi)
مَّا أَصَابَكَ مِنْ حَسَنَةٍ فَمِنَ اللّهِ وَمَا أَصَابَكَ مِن سَيِّئَةٍ فَمِن نَّفْسِكَ وَأَرْسَلْنَاكَ لِلنَّاسِ رَسُولاً وَكَفَى بِاللّهِ شَهِيدًا
Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim
Mâ esâbeke min hasenetin fe minallâh(minallâhi), ve mâ esâbeke min seyyietin fe min nefsike. Ve erselnâke lin nâsi resûlâ(resûlen). Ve kefâ billâhi şehîdâ.
Meali :
Sana ne iyilik gelirse Allah’tandır. Sana ne kötülük gelirse kendindendir. (Ey Muhammed!) Seni insanlara bir peygamber olarak gönderdik. Şahit olarak Allah yeter.
Sadakallahul Aziym NİSA Suresi 79. ayet
مَّن يَشْفَعْ شَفَاعَةً حَسَنَةً يَكُن لَّهُ نَصِيبٌ مِّنْهَا وَمَن يَشْفَعْ شَفَاعَةً سَيِّئَةً يَكُن لَّهُ كِفْلٌ مِّنْهَا وَكَانَ اللّهُ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ مُّقِيتًا
Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim
Men yeşfa’ şefâaten haseneten yekun lehû nasîbun minhâ, ve men yeşfa’ şefâaten seyyieten yekun lehu kiflun minhâ. Ve kânallâhu alâ kulli şey’in mukîtâ.
Meali :
Esteuzubillah
Kim güzel bir (işte) aracılık ederse, ona o işin sevabından bir pay vardır. Kim de kötü bir (işte) aracılık ederse, ona da o kötülükten bir pay vardır. Allah’ın her şeye gücü yeter.
Sadakallahul Aziym NİSA Suresi 85. ayet
---oOo---
Peygamber Efendimiz Sallallâhü Aleyhi ve Sellem Buyurdular
"İnsan, güzel huyu ve Güzel Ahlaki ile , Cennetin en üstün derecelerine kavuşabilir. İbadetlerle ve Nafilelerle bu derecelere kavuşamaz. Kötü huy ve kötü Ahlaki da , insanı Cehennemin en aşağısına sürükler."
( Hadis-i Şerif , Taberani)
Yine bu hadisde da bir şüphem var ve "insan farzlarla Allaha yaklaşir, sonra nafilerle dahada yaklaşir ve sonuda öyle olurki Allah onun tutan eli kolu olur, gören gözü olur..." hadisi ile ters, ikinci hadisde nafilelerle yaklaşir derken orda, bu ilk hadisde de nafilelerle yaklaşamaz diyor, bu ne tezat, ya hadis yanliş, ya yorum yanliş, ya tercüme yanliş, ya rivayetlerden birsi yanliş.
Hz. Ebu Hüreyre (radıyallahu anh) anlatıyor:
Peygamber Efendimiz Sallallâhü Aleyhi ve Sellem Buyurdular
"Allah Teâla Hazretleri şöyle ferman buyurdu:
Kulumu bana yaklaştıran şeyler arasında en çok hoşuma gideni, ona farz kıldığım şeyleri eda etmesidir. Kulum bana nafile ibadetlerle yaklaşmaya devam eder, sonunda sevgime erer. Onu bir sevdim mi artık ben onun işittiği kulağı, gördüğü gözü, tuttuğu eli, yürüdüğü ayağı (aklettiği kalbi, konuştuğu dili) olurum. Benden bir şey isteyince onu veririm, benden sığınma talep etti mi onu himayeme alır, korurum.
( Hadis-i Şerif , Buhârî, Rikak 38 )
"Allâhumme salli alâ Muhammedin ve alâ âli Muhammed. Kemâ salleyte alâ ibrâhîme ve alâ âli ibrâhîme inneke hamîdun mecîd"
"Allâhumme bârik alâ Muhammedin ve alâ âli Muhammed. Kemâ bârakte alâ ibrahîme ve alâ âli ibrâhîme inneke hamîdun mecîd"
Yolculugumuza başliyoruz :
iyileri Doğuranda bir Ana, Kötüleri Doğuranda Bir Ana. iyileri Doğurtanda Bir Baba, Kötüleri Doğurtanda Bir Baba. ve O Zaman insanlik Hz Ademden Türediyse. ve Hz Adem iyiliginde Babasi Kötülügünde Babasi. ve insana Ademoglu Deniyorsa, o Zaman insan, iyiliginde Kötgünde, Hem Mes ulu, Hem Faili, ve o Zaman Bütün Suclari Üstüne Yikdigimiz, Şeytan ve Cinler Kim? Bir tefekkür ediniz .
ve yukardaki ayetin siatini biz, bize verilen cüzi ilimle şöyle kiyaas edip bir karara varalim, ve yukarda dedikki iyileride doguran bir ana yine dogurtanda bir baba, kötüleride ve o zaman iyilikde andan veya rahimden, kötlükde rahimden dersek olur degilmi, ve kiyas yapiyoruz, kiyas dinde hüccettir, ve öyle olunca iyilikde kötülükde yine ademden deyince, iyilikde rahmandan, kötülükde rahmandan demiş olmazmiyiz? ve toplami ise "bismilahirrahmenirahim" o zaman rahman ve rahimin toplami Allah ise, Allah Adem de tecelli ediyorsa, insan ademden türediyse, ve insan Allahin suretinde yaratilan ve yeryüzündeki halifesi ise, iyilikde insandan, kötülükde insandan meydana cikiyor demek olmazmi veya hayvnlardaki halide bir erkek bir dişi ve toplami yine insanin bir sifati olan cibillyat, bir ahlakin gezen yürüyen hali, öyle olunca rahman ile rahimin bütünü, yani Allah bütün ve rahman ve rahim onun iki ilk parcasi demek olur. ve iyilikda kötülükde rahmandan ve rahimden, anneden babadan, veya toplmi olan insan ve hayvandan ise, yani öyle olunca insanoglundan ise, bu da demek olurki iyilikde Allah dan, kötülükde Allah dan, ve ementüdeki "hayrihi ve şerrihi, minallahi teala" dedigimiz iman meselesi, öyle olunca, bu yukardaki birinci ayet, imanin esasi ile zit, ya bu ayetin siati yanliş, yahut bu kurandan bir ayet degil, yahut yanliş tercüme, yada birileri kurani oynadi! ve yeni kuran yazmaya calişiyor, ve biz bir zamanlar mekkenin yahut medinenin hadimlerinden birinin gördügü rüyada, kuran yeryüzünden kalkacak, ve ancak akillardaki kalacak diye bir rivyet duyduk, öyle olunca, bu kafir deccal, artik kurani silmeye başlamiş veya silmeyi başarmiş, ve düşünün artik, atomun parcarina inildi ve elementlere hükmeder hale geldi insanoglu, ve öyle olunca kuran ayetlerinin silinmesi ise : hani zamanda yolculuk filmi vardiya, araba yapip, zamanda yolculuk yapiyordu ya, ve öyle olunca, zamanda bir yeri degiştirince, ilerdeki olmuş olaylar ve cekilmiş resimler falan degişip silinmeye başliyor ve yerine yeni halleri gözükmeye başliyorduya, yani HIZIR kissasi da böyle yani, hizir olaylarin akişini degiştiriyor, ve her an o haala görvede ve degişiklik yapabiliyorsa, ve bir gün bu kafirlerde bu HIZIR sirrina ereceklerse, o geleckde bir yerdeyse, onlar o sirra erince, artik onlarda zamanda yolculuk edebilcek demek olur, ve zamanda ileri geri gidip onlarda bazi olaylari degiştirebilcekse, kurani silme ihtimalleri de var yani, ve o rivayet mekkenin hadiminin gördügü rüya hak o zaman, ve kafir deccal köpegi, yeni kuran yazmaya calişiyor o zaman.